loading...
سفیر دانلود|دانلود نرم افزارو بازی,انمیشین,اهنگ|سفیر دانلود
عمار کتوکی بازدید : 46 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (2)

Mozilla Firefox 22 یک مرورگر سریع و قابل اعتماد است که با مجموعه ای معقول و مناسب از ابزار ها که در اختیار کاربر قرار میدهد می تواند لذت وب گردی را برای کاربران تا چند برابر افزایش دهد. به جرات میتوان این مرورگر را جزو بهترین مرورگر ها دانست، با توجه به انعطاف پذیری مثال زدنی و سرعت بسیار بالای آن و تم های زیبایی که برای تغییر ظاهر صفحه ی اصلی برنامه در اختیار کاربر قرار میدهد باعث می شود کمتر کاربری پیدا شود که از محیط و کار با ان لذت نبرد. یکی از مهمترین قابلیت های این نرم افزار امکان باز کردن چندین سایت در یک پنجره می باشد که به قابلیت Tab Browsing معروف است. همچنین این نرم افزار علاوه بر سرعت لود بسیار بالا، قابلیت ان را دارد که برخی از ویروس ها و بد افزار های جاسوسی را بلوک کند و امنیت سیستم کاربر را که امروزه امری حیاتی در محیط وب است فراهم سازد. همچنین این مرورگر قابلیت ذخیره سازی پسورد را نیز دارد که تمام پسورد ها در قسمت امنیتی برنامه ذخیره می شوند. علاوه بر این ذخیره ی صفحات وب که این امکان را به کاربر میدهد در صورت لزوم به صورت افلاین مطالب ذخیره شده را مطالعه کند، از دیگر مزایای این نرم افزار است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

عمار کتوکی بازدید : 67 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

 Mozilla Firefox 16 در هر نسخه از این نرم افزار قابلیت های جدیدی اضافه میکند تا همچنان محبوبیت خود را حفظ نماید.به همین دلیل است که 2 سال پیش توانست بر سلطه IE پایان داده و لقب پرکاربر ترین مرورگر جهان را به خود اختصاص دهد. لقبی که بعید است به این زودی ها مرورگر دیگری بتواند آن را از فایرفاکس پس بگیرد.فایرفاکس در حال حاضر حقیقتا بهترین مرورگر اینترنت است. هزاران افزونه رایگان (AddOn) برای این مرورگر تولید شده است که تمام نیازهای کاربران اینترنت را پاسخ میدهد. از نظر سرعت نیز FireFox حرف اول را در باز کردن صفحات وب میزند.اما آیا هر بار که نسخه جدیدی از فایرفاکس ارائه میشود باید نسخه قبلی خود را به آن ارتقا دهیم؟ ما اینطور فکر نمیکنیم!در بررسی هایی که توسط سایت های مختلف انجام شده است، فایرفاکس 16 در حال حاضر بهترین نسخه این مرورگر است. با وجود ارائه چندین نسخه بعد از نسخه شانزدهم، هیچ کدام از نظر سرعت و امنیت به پای نسخه 16 نمیرسند.به همین دلیل، در این مطلب نسخه 16 نهایی از مرورگر فایرفاکس را برای شما آماده کرده ایم.در دو نسخه بعد از نسخه شانزدهم (یعنی نسخه های 17 و 18) اشکالات متعددی گزارش شده است. از جمله هنگ یا Crash کردن مرورگر در هنگام باز کردن صفحات سنگین، و همچنین ناسازگاری برخی از افزونه های محبوب. مشکلاتی که هیچ کدام در نسخه 16 وجود نداشت.

عمار کتوکی بازدید : 44 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

 Firefox Mozilla 12 یکی از بهترین نرم افزار های مرورگر وب می باشد که با استفاده از افزونه ها و پلاگین هایی که دارد می تواند مجهزترین مرورگر دنیا نیز لقب بگیرد ، استفاده از این مرورگر حرفه ای را به تمام کاربران حرفه ای ایران توصیه می کنم.Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera وGoogle Chrome شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده استمحیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.مجهز به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید

عمار کتوکی بازدید : 56 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox 11 مرورگر تحت وبی است برای مرور و جستجو در بین صفحات اینترنتی با سرعت و امنیت بسیار بالا که محصول کمپانی قدیمی Mozilla است و در زمینه ارائه ابزار های اینترنتی بسیار محبوب و معروف است. مرورگر فایر فاکس موزیلا محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش فراتر از سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera قرار دادند زیرا امکانات این مرورگر از قبیل، امنیت، سرعت، کیفیت نظر هر کاربری را نیز به خودش جلب میکند. در حال حاضر در نرم افزار موزیلا 11 بیشترین کاربر را برای مرور در دنیای مجازی دارد و در طی سالیان توانسته بخوبی از رغیبان خود جلو بزند و رتبه اول را کسب کند. در طی مدت های گذشته شاهد بودیم که برنامه موزیلا در مدت های طولانی نسخه فینال را توزیع میکرد اما امروزه با تاخیر سیاست های بنیان گذار آن یعنی موزیلا، نسخه های فینال بزودی عرضه میشوند و مشکلات سریعتر برطرف میشوند. هم اکنون گروه دانلود نرم افزار رایگان به شما پیشنهاد میکند تا این برنامه دانلود موزیلا جدید فایرفاکس 11 را از سایت ما دریافت کنید.

عمار کتوکی بازدید : 38 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

Mozilla FireFox 10.0 محصولي از کمپاني Mozilla مرورگري امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. اين مرورگر محبوب را به خاطر کيفيت و کارايي بالايش هم رديف ساير مرورگرهاي مطرح دنيا مانند Internet Explorer و Opera و شايد بهتر از آنها دربعضي امکانات نسبت به شده است.توانايي باز نمودن تمامي پنجره ها به صورتTabbed Browsing تحت يک پنجره ي Firefox و توانايي جلوگيري از باز شدنپنجره هاي تبليغاتي مزاحم به صورت Pop-up از جمله ويژگي هاي اين مرورگر مي باشد. امنيت بالا و جلوگيري از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سيستم شما ويژگي برتر اين نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوي دروني مي باشد و همچنين از سرعت بالا در دانلود فايل ها از اينترنت سود مي برد، مي تواند فايل هايدانلودشده رو دسته بندي نموده و خودش در پوشه اي خاص ذخيره نمايد. محيط زيباهمراه با امکانات فراوان از قبيل تغيير در شکل ظاهر و اضافه يا حذف نمودنToolbar ها کار با فونت هاي مختلف و درشت و ريز کردن صفحه همچنين مجهز بودنبه Theme هاي گوناگون بر زيبايي و توانايي اين مرورگر افزوده است. Firefox با تمامي نسخه هاي ويندوز سازگار است.

عمار کتوکی بازدید : 34 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

Mozilla FireFox  7 را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . لازم به ذکر است شرکت موزیلا پس از انتشار نسخه ۵ فایرفاکس ، نسخه ۶ و ۷ موزیلا را هم زمان رو نمایی کرد . در حال حاضر نسخه ۶ فایرفاکس در سایت این شرکت آماده دریافت می باشد . تیم دانلود نسخه ۷ مرورگر فایرفاکس را از سرور شرکت موزیلا دریافت کرده و برای شما کاربران عزیز تهیه نموده است . برای اطمینان از این که نسخه ای که هم اکنون در سایت دانلودها قرار داده ایم از شرکت موزیلا می باشد می توانید جدول زمان بندی فایرفاکس را در سایت ویکی پدیا مشاهده نمایید .

Mozilla FireFox  7 Beta 1 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است.

عمار کتوکی بازدید : 40 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)
Mozilla Firefox 3.6.28 Final محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.
بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 372
  • بازدید سال : 5,732
  • بازدید کلی : 31,446
  • کدهای اختصاصی