loading...
سفیر دانلود|دانلود نرم افزارو بازی,انمیشین,اهنگ|سفیر دانلود
عمار کتوکی بازدید : 55 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Ambiera CopperCube Pro 4.0.1 یک ویرایشگر سه بعدی است که برای کمک به شما در ساخت برنامه های سه بعدی مانند تجسم های معماری، بازی ها، برنامه های آموزش الکترونیکی، تنظیم کننده محصول و شبیه سازها، طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید برنامه های سه بعدی را به صورت Flash Stage 3D (.swf), WebGL یا برنامه ویندوزی (.exe) ایجاد کنید. نرم افزار Coppercube برای شما این امکان را فراهم می آورد که بدون نیاز به برنامه نویسی و فقط با استفاده از ابزار های موجود در نرم افزار، یک محیط سه بعدی با همه ی امکانات بسازید. این نرم افزار بیشتر برای ساخت شبیه ساز ها استفاده می شود. نرم افزار CopperCube که ساخت کمپانی Ambiera است به سرعت موازی با استاندارهای وب پیش می رود.

عمار کتوکی بازدید : 55 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

Picasa Photo 3.9.0 Build 137.118 این امکان را برای شما فراهم میکند تا تمام عکس های ریز و درشت روی هارد دیسک خود را پیدا کنید، ویرایش نموده و با دیگران به اشتراک بگذارید، هر بار که پیکاسا را اجرا میکنید این برنامه با جستجو در میان تمامی فایل ها، تمام عکس های روی هارد را می یابد و آنها را در دسته های قرار داده و برحسب تاریخ مرتب میکند، پیکاسا با نمایش تصاویر بند انگشتی از تمام عکس ها به شما برای پیدا کردن عکس مورد نظر کمک فراوانی میکند. شما از طریق پیکاسا میتوانید عکس های خود را ویرایش کنید و آنها را از طریق سی دی، ایمیل و یا برنامه اشتراک عکس Hello برای دوستان خود ارسال کنید. Web Albums قابلیت جدیدی است  که به این نسخه نرم افزار اضافه شده است، شما میتوانید با وارد شدن به حساب خود در گوگل عکس های خود را از درون پیکاسا به راحتی و تنها با یک کلیک در فضای شخصی خود آپلود کنید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید همچنین آلبوم های شخصی دوستان خود ببینید و عکسهای آن ها را نیز ذخیره کنید...

عمار کتوکی بازدید : 54 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزاری CCleaner 4.12.4657 فایلهای اضافی و بدردنخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخشهای دیگر کامپیوترتان پاک می کند.این نرم افزار همچنین می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثاری را که شما از کارتان بر روی آنها به جا گذاشته اید از بین ببرد، برنامه هایی همانند Opera، Firefox؛ Microsoft Office، Nero، Alcohol 120%، Yahoo toolbar، Google toolbar، Download accelerator، Multimedia Playerهای مختلف و صدها برنامه ديگر CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف اینگونه فایلها و اطلاعات خودسرانه عمل نمی کند، که در نتیجه آن شما چیزی را از دست بدهید که نمی خواستید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید بدنبال حذف کدام دسته از فایلها و اطلاعات هستید. این نرم افزار قالبلیت تغییر ای پی رو هم دارا میباشد.

عمار کتوکی بازدید : 59 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager 6.19 Build 6 Final یا IDM نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یکی از قویترین نه بلکه قویترین و بهترین نرم افزار دانلود می باشد. نرم افزار IDM می تواند سرعت دانلود شما را تا 5 برابر یا %500 افزایش دهد. نرم افزار دانلود Internet Download Manager با تمامی مرورگرها و سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد. با نصب نرم افزار دانلود IDM به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV دانلود کنید.

همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید . شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار دانلود IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار دانلود Internet Download Manager را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

عمار کتوکی بازدید : 50 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

KMPlayer 3.6.0.87 کام پلیر نرم افزارقدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا 99 درصد فرمت های صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه کام پلیر را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

 

نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد برنامه کام پلیر می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer کا ام پلیر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

عمار کتوکی بازدید : 56 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Folder Guard یكی از قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی در رایانه به حساب می آید. با این نرم افزار قدرتمند میتوانید بر روی فایلهای و پوشه های خود كنترل كامل داشته باشید و سطح امنیت هر كدام یك از فایلهای خود را به سلیقه خودتان انتخاب كنید. بوسیله این نرم افزار قدرتمند میتوانید انواع محدودیتهای را در ویندوز و برای تك تك كاربران قرار دهید. شما میتوانید فایلها و پوشه های خود را را در محیط ویندوز مخفی، فقط خواندنی، یا غیر قابل درسترس قرار دهید و با پسورد گزاری توسط این نرم افزار بر روی فایلهای و فولدرها آن را از دسترس افراد و هكرها دور نمایید. همچنین شما میتوانید كنترل كامل بر روی تمامی برنامه های ویندزو مانند كنترل پنل، استارت منو، سرچ ویندوز، RUN و مخفی سازی درایوها و همچنین غیر قابل دسترس كردن floppy, CD-ROM و... میباشید. پشتیبانی كامل از فرمتهای FAT، FAT32،NTFS، ... میباشد

                                                                                                برای دانلود به ادامه مطلب بروید

عمار کتوکی بازدید : 41 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WebcamMax 7.8.2.8 گفتگوی تصویری اینترنتی یا Video Chat/Call دیگر درحال جایگزینی بسیاری گفتگوی های ساده ی صوتی قدیمیست و بسیاری از علاقمندان محیط های گفتگوی اینترنتی، با استفاده از یک وب کم ساده به گفتگو های تصویری و ویدیویی می پردازند .در این بین شرکت نرم افزاری Yewsoft Inc نرم افزار جالب و منحصر به فردی عرضه کرده است که به همین محیط های ویدیویی گفتگوی اینترنتی حال و هوای دیگری می بخشد و با قرار دادن افکت های زیبا، علاوه بر شاد کردن و جذاب کردن محیط، کاربران را نیز بسیار سرگرم می کند

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

عمار کتوکی بازدید : 96 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (1)



دانلود جدیدترین ورژن فلش پلایر Adobe Flash Player 13.1 2014 for All the Browser پلاگینی محبوب و کاربردی نمایش فایل های فلش برای مرورگرورهای مختلف می باشد. شاید تا به حال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار Adobe Flash Player برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد. نرم افزار فلش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی ، متن ، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود ، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.همچنین نرم افزار فوق این امکان را به شما می دهد تا انیمیشن ها و سرگرمی های تحت وب را با بالاترین وضوح و کیفیت مشاهده کنید

عمار کتوکی بازدید : 120 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (1)

 

 

Nokia PC Suite یک بسته نرم افزاری تحت ویندوز از مجموعه ابزارهای مورد استفاده ی تلفن های همراه نوکیا میباشد که برحسب مدل گوشی اجازه ویرایش، هماهنگ سازی و پشتیبان گیری از تمامی فایلهای روی گوشی را با استفاده از کابل و یا ارتباط بیسیم به شما میدهد. ارتباط بین کامپیوتر و گوشی بستگی به مدل گوشی شما از یکی از روش های زیر امکان پذیر است:

- ارتباط از طریق اشعه مادون قرمز

- ارتباط از طریق بلوتوث

- Microsoft Windows XP Bluetooth یا WIDCOMM Bluetooth for Windows 1.4

- ارتباط با کابل USB و یا Serial

و....

عمار کتوکی بازدید : 125 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

   Mozilla FireFox 29.1 مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت این مرورگر وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. موزیلا مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است.  مرورگر فایرفاکس توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد.

 

امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما از ویژگی های برتر نرم افزارموزیلا است. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر Mozilla Firefox افزوده است. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن و جدیدترین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 356
  • بازدید سال : 5,716
  • بازدید کلی : 31,430
  • کدهای اختصاصی